Česká Republika | Globální síť
Vyhledat

Historie japonské firmy Brother

Když Kanekichi Yasui zakládal v japonském městě Nagoja v roce 1908 maličký podnik nesoucí jeho jméno, jistě netušil, že o sto let později z něj bude renomovaná nadnárodní společnost. Kanekichi se zpočátku živil opravami šicích strojů a výrobou náhradních dílů pro ně určené. V roce 1925 řízení firmy převzal syn Masayoshi, nejstarší z deseti dětí, který otci pomáhal již od svých 9 let. Firmu přejmenoval na Yasui Brothers 'Sewing Machine Co., tedy Šicí stroje bratrů Yasuiových.

V té době trhu s šicími stroji dominovaly dovážené výrobky. Masayoshi si stanovil ambiciózní cíl tento stav změnit: rozhodl se vyrábět takové produkty, které kvalitou předčí importované stroje a uspějí i v zahraničí. Tento domácí šicí stroj se stal populární pro svou vynikající trvanlivost v porovnání se šicími stroji vyrobenými v Německu.

V roce 1928 bratři Yasuiové společně vyvinuli a vyrobili první vlastní šicí stroj, který byl určený pro výrobu slaměných klobouků a umožňoval šití řetízkovým stehem. Od tohoto okamžiku rodinná firma vyráběla šicí stroje pod jedinečným názvem Brother, protože bratři vyráběli stroje společně.

Tento jednoduchý šicí stroj je základem, na kterém se formovala dnešní diverzifikovaná společnost.

V roce 1947 vyvezl Brother své první stroje: 200 šicích strojů do Šanghaje, kde bratři hledali způsoby, jak rozšířit své ambice za hranice Japonska a rozšířit společnost globálně.

Od 50. let si Brother vybudoval silnou pozici v Evropě. V roce 1958 Evropské hospodářské společenství bylo založeno rok před tím při podpisu Římské smlouvy. Firma Brother ve městě Nagoya tuto skutečnost přijala jako velmi důležitý vývoj a identifikovala Evropu jako klíčové území pro rozvoj a růst společnosti.

Továrna na šicí stroje Jones byla v Británii považována za jednu z nejoblíbenějších značek, ale společnost trpěla nedostatkem investic a rozvoje. Rozhodnutí společnosti Brother v roce 1968 na získání této továrny jí pomohlo etablovat se na britském trhu a později i evropském trhu.

Vyvíjeli se s potřebami zákazníků. V roce 1991 firma představila PC-7000, první osobní šicí a vyšívací systém. A následoval první vyšívací software PE-Design v roce 1996, který usnadnil vytváření složitých, mimořádných děl.

Společnost Brother je dnes celosvětově uznávanou značkou inovativních technologií. Nabízí produkty a služby zákazníkům po celém světě, má 17 výrobních závodů (včetně čtyř závodů Brother Industries, Ltd.) Společnost nyní působí ve více než 40 zemích a její produkty se prodávají ve více než 100 zemích světa. Příběh začal šicími stroji jako prvním velkým výrobním a exportním úspěchem společnosti Brother a od tohoto silného začátku se organizace neustále rozvíjela a rozšiřovala svou nabídku.

V současnosti má Brother mnohem širší produktové portfolio včetně tiskáren, multifunkčních zařízení, faxů a etiketovacích strojů, včetně originálního spotřebního materiálu a příslušenství Brother vedle svého klíčového tradičního produktu, šicích strojů. Nové produkty pro éru stále více digitálních a chytrých technologií zahrnují mobilní tisková řešení, HD webové konferenční řešení. Brother je hrdý na svou historii a nadšený z toho, kam až to půjde.

Brother International Europe má prodejní kanceláře ve více než 20 evropských zemích, centrální centrálu šicích strojů pro Evropu se sídlem v Německu. Ian Metcalfe, výkonný ředitel pro služby a řešení v BIE, věří, že růst zaznamenaný za posledních 50 let v Evropě pramení ze dvou důvodů: strategická diverzifikace a místní přítomnost.

Když se podíváte na to, čeho Brother v posledních několika desetiletích v Evropě dosáhl, je to skutečně působivé. Od začátků v šicích strojích a psacích strojích, multifunkčních tiskařských zařízeních až po reakci na dnešní rostoucí potřebu mobility je jasné, že za úspěchem stojí schopnost se vyvíjet. Brother byl veden potřebou pomoci zákazníkům získat to nejlepší z jejich každodenního života. Toho bylo dosaženo pečlivě přistupovanou diverzifikací produktového portfolia a vhledem specifickým pro danou zemi, získaným prostřednictvím sítě poboček, které pokrývají Evropu, přičemž každá naslouchá a reaguje na požadavky zákazníků ve své zemi, kde působí.

„At Your Side“ (ve volném překladu „na Vaší straně“) je motto společnosti Brother a étos, který se táhne celým podnikem. "Společnost aktivně povzbuzuje zaměstnance, aby přicházeli s novými a inovativními způsoby, jak pomoci zákazníkům. To se zase zaměřuje zpět na náš výzkum a vývoj v Japonsku. Vždy hledáme nejen kus hardwaru, ale řešení, něco, co "přidá hodnotu.".
Naše zaměření se rozšiřuje s rostoucími podniky, protože naše sada řešení jim také pomáhá využívat výhod mobility. Časy se mění, časy se rozšiřují, vzrušující nová éra pro Brother.

motyl
Google plus Youtube Facebook
> Globální Brother
Kontakt: Šicí technika Brother s.r.o., Svatoplukova 47, Prostějov 796 01. Tel: 582 333 211, Email: brother@brother-czech.cz